reklama

Peďák na malomeste

Pokiaľ máte nejaké informácie, prosím zdieľajte ich. Toto nie je normálne a rozhodne by sa to nemalo diať u nás. Vlastne nikde.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Bývam v Rajci. Pekné, malé pokojné mesto. Alebo som si to aspoň myslela. Vyviedla ma z omylu táto udalosť.

Dnes na Smrekovej ulici v Rajci oproti mne bežali dve zdesené dievčatká. Najskôr ssom nechápala, čo sa deje. Potom mi jedna z nich so slzami v očiach povedala, že pri Tescu sa im prihovoril mladý chlap, ktorý sa ich pýtal, kde môže nájsť nejakú ulicu. Dievčatká mu vraj povedali, že nevedia. Mladík sa ich nato spýtal, či nechcú 5 eur, aby ich mohol chytiť za riťky. Vtedy sa dali dievčatká na útek a stretli až mňa. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vraj to bol mladý chalan v okuliaroch, okolo 20 rokov, na sebe mal čierne tričko Monster a po tom ako sa dievčatá zľakli bežal k Tescu. Cca okolo 18:30. 

Ak viete, o koho sa jednalo posuňte info Mestskej polícii v Rajci.

Ešte teraz ma trasie od jedu. Neviem, či to patrí na blog. Ale stalo sa to. Takže mi je v podstate jedno, ak sa niekomu tento obsah nebude pozdávať. Tu v okolí sa hráva veľa detí a toto je neskutočné zverstvo. Títo uchýlaci tu nemajú, čo robiť. Ak môžete, prosím zdieľajte.

21:08 som dostala správu o tom, že toho chlapa našli. Pevne verím, že to neostane len tak nedoriešené. 

Nikola Jakubská

Nikola Jakubská

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  128x

"Spisovateľka" á la pokus- omyl, autorský schizofrenik,ročník 92- veľmi dobrá úroda ,veriaca na zázraky a nekonečné možnosti života, vďačná za každú kritiku, vtipná a ľudská v medziach, samozvaný ironik. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu